Vardagslunk

Ett blogginlägg mest för sakens skull. Har inget direkt spännande att rapportera och inga nya bilder att visa. Men nu vet ni ju att jag lever iaf. Det knatar på och alla höstens projekt har rullat igång. Sambon målar husväggar med sin bror och C sover. Jag har det rätt lugnt å slappar vid datorn. men strax blir det nog tv å en tekopp tror jag. Hmmm, onsdag, vad brukar det vara att titta på då tro? Har inte haft tv:n på så mycket senaste veckorna,inte jag iaf. C kliver ju upp vid 06 på morgonen, småspringer till tv:n, slår på och sätter sig i soffan under filten. Oftast märker vi inget förrän vi kliver upp och ser honom, han smyger ju så. Är kanske rädd att vi ska köra honom i säng igen. Jag har faktiskt försökt det ett par gånger då jag anat att han inte sovit tillräckligt och skulle behöva nån timma till i sängen.

Ja,ja det var det. På söndag är det frunch på plaza med svärmor inbokat, inte illa. Nu vet ni hur vi har det för tillfället. Vi hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0