3 dagar gjorda 1 to go

Sedan har jag klarat mig igenom första veckan på nya jobbet. Jag känner verkligen att det arbete jag gjorde i Sundsvall börjar ge utdelning. Jag känner mig lugn och inte alltför osäker i den nya situationen, i min nya roll. Vilket underlättar och bidrar till att jag känner mig duktig, kompentent och kapabel till att klara av det som förväntas av mig. I morgon jobbar jag heldag (inte hemma förrän 20.00) och fredag är jag ledig. Då är det dags att ta tag i bröllopsplanerandet igen. Jag har mailat till en massa cateringfirmor men det är bara en som svarat, lite underligt tycker jag. Får ta och sätta mig och ringa runt tror jag, vill ju hitta det bästa alternativet.

Nu ska jag lägga drängen och måste släppa bredbandet till pojkarna som ska rädda världen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0