Tillbaka i stan!!

I fredags gjorde jag min sista dag i Sundsvall, nu är jag tillbaka i Umeå. SKÖNT! Det har varit fantastiskt lärorikt att jobba i Sundsvall och jag tar med mig en massa ny kunskap därifrån, samt en fantastisk erfarenhet av att jobba i team. Tack till alla som tagit då väl hand om oss, och varit en del av min utveckling.

Men inte slappa redan, det finns en uppsats som ska klaras av först. Efter en helg med lite ledigt (till och med en snabb shoppingtur) är det återigen dags att jobba hårt.

Uppdateringarna här blev ju inte som jag hade tänkt riktigt, har varit för trött och överstimulerad helt enkelt. Jag ska göra mitt bästa men lovar inget förrän "sommalovet" infinner sig, eller vad det nu kallas för när man gjort färdigt skolan.

Kram kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin tisdag. :)

2010-05-04 @ 09:31:56
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ja Vad roligt att ha dig tillbaka i gamola spår igen. Har saknat fina bilder och kommentarer på din sida

E

2010-05-10 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0