Trettondedagjul

Inte vet jag vad man ska göra en dag som denna. Är det meningen att man ska göra något särskilt? Ja som ni märker är jag då inte någon aktiv kristen. Lämnar således det ämnet och skyndar vidare till ett annat. Jag har tänkt att eftersom jag uppdaterar denna blogg så ofta att ni inte hinner med att läsa, och allrahelst med inlägg angående bröllopet, så är det kanske bäst att jag startar en ny blogg. Så det har jag ägnat mig åt idag.

www.lenaelisa.blogg.se/valborgsbrollop heter den. En renodlad bröllopsblogg helt enkelt. Än så länge har jag mest ägnat mig åt designen, kan ju bli tokig för mindre. Det blir ju inte som jag vill alltid. Säkerligen handhavandefel men så länge jag inte kan idetifiera det går det alltid att skylla på något annat, nackdelen är ju att det inte går att åtgärda dock. Jaja, hoppas ni som är berörda, eller inte, ska finna den intressant. Välkomna in på en titt!!

Tanken är alltså att jag fortsatt ska uppdatera denna blogg med allt annat utom bröllop. Häng kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0