ÄNTLIGEN!!

Jag var och tränade igår. Har nog inte svettats så sedan...... ja jag födde barn tror jag. Å det var så skönt att sitta en stund i bastun efteråt, komma hem å dricka en kopp te och sedan få falla i säng och sooova. Jag måste verkligen komma igång på allvar och jag är faktiskt peppad nu. Jag följde med en klasskompis på USM, Umeå Sport och motion, mindre än IKSU och inte lika stort utbud men mer familjärt och trevligt. Priserna är ungefär desamma men på USM kan man frysa kortet utan anledning, dock minst två veckor och sammanlagt ett år. Men det betyder att ett årskort kan räcka i två år om man periodtränar som jag gör. Sedan har de ett avtal med kommunen och då kommer man riktigt billigt undan, problemet för mig blir nog att det dras från lönen och eftersom jag är tjänstledig på 100% så har jag ingen lön så jag kan nog inte nyttja det. Men passet vi var med på var kanske inte det bästa att börja med då man som jag är lite otränad, å andra sidan så var jag rätt upptagen med att koordinera mina rörelser så jag hann inte riktigt kännna efter hur trött jag var. Vi provade Step Up Dance. Danskoreografi med en Step Up bräda. I ett relativt trångt rum. Vilket medför att om jag snubblar eller råkar snurra åt fel håll så är risken rätt stor att jag krockar med grannen. Hur som helst, det var skoj och jag lär nog fortsätta där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0