Babylycka

Innan ni börjar spekulera eller gratullera så ska jag tala om att jag har inget med denna baby att göra. Det är så att en kompis till min sambo fick barn för ganska precis en månad sedan. Idag var vi där och hälsade på den lilla. Hon var sååå söt. Mycket mörkt hår och mörka ögon om jag inte minns fel. Hon sov mest hela tiden vi var där förutom när hon käkade lite. Det var spännande att se hur sonen skulle reagera på henne. Nog var han nyfiken och gick och spanade i dörrgluggen när hon fick sig lite mat. Nya bäbisen sa han om henne, kommer från mig. Jag har nämligen inte vetat om det var en liten kille eller en liten tjej så jag har pratat om henne som denn nya lilla bäbisen. Nog blir jag allt bra sugen på en till. Det är svårt att fatta att sonen varit så liten och mest ätit och sovit. Nu var ju han förvisso vaken rätt mycket redan från början, de kommenterade det på bb. Jag önskar den nya lilla familjen all lycka och hoppas att deras lilla tjej ska växa upp å må bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0