Det löste sig

I dag vid lunchtid så fick jag ett sms från Malmö Aviation där det stod att min resa den 11 skulle påverkas av förseningar. Jaha tänkte jag, ska det aldrig ge sig. Hela världen är emot mig. Jag har slarvat bort en nyinköpt lipbalm, hittar inte min nya, rosa, fina penna och glömt plånboken hemma. Ring oss innan 18 idag så får du reda på vad det gäller. Jag ringde genast och fick då höra att min anslutning från Bromma till Luleå kommer att bli försenad pga tekniska  problem. Planerar de in tekniska problem? blir ju genast den logiska fråga jag ställer mig själv. Hur som helst så gick det då upp för mig under detta samtal att jag skulle behöva bli sittande på Bromma i typ 4 timmar, inte så spännande. Jag fann mig genast och frågade då om det fanns någon möjlighet för mig att avboka resan. Det var fullt möjligt fick jag till svar och tog genast beslutet att göra det. Eftersom jag redan sitter med en tågbiljett ner så var det ju alldeles ypperligt för mig att de planerade in detta tekniska problem så att möjligheten att avboka infann sig. Slipper nu grämas över att jag kastat 800 spänn i sjön. Jag kommer således att åka nattåg ner och sedan flyga hem. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej gumman! Du ser, allt ordnar sig till slut ändå! Ha det så bra! kramar

2009-02-10 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0