Kurslitteratur

Denna gång tänkte jag att jag skulle vara ute i tid och låna kurslitteraturen så att jag inte skulle sitta här utan böcker och känna att tiden rinner iväg utan att jag får så mycket gjort. Jag lånade ALLA böcker i tid men problemet är att kursböcker får man bara låna i två veckor och det fanns inte en chans i h*vetet att jag skulle hinna läsa alla innan jag var tvungen att lämna tillbaka dem. När kursen sedan började så visade det sig att den enda bok jag faktiskt köpt skulle vi ha alldeles i början, vilket gjorde att jag var tvungen att lägga tid på att läsa en bok som jag ju kan läsa typ när som helst under kursen eftersom jag faktiskt äger den. Resultatet blev att jag lämnat tillbaka tre böcker som jag faktiiskt inte hunnit bläddra i och sitter nu här utan den bok som jag borde läsa härnäst. TYPISKT! Även när jag försöker planera och vara ute i god tid så blir det inte som jag vill och tänkt. Vad kan man lära sig av det? Ja jag undrar...?

Kommentarer
Postat av: Märta

Känner igen det där, på SU är det så lite som en vecka till och med... Men det brukar ju alltid lösa sig på något mirakulöst sätt ändå. Har ni också en andrahandsbokhandel kan man ju köpa och sälja tillbaka för nästan samma peng om man inte klottrar i dem. Det funkar ju.

2009-02-05 @ 09:24:13
URL: http://sunkliv.su.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0