Bloggpremiär

HURRA! I och med detta är jag ofessiellt en av alla dessa bloggare i vårt avlånga land. Jag har funderat på att starta en blogg under en period. Har tänkt på det då jag t.ex. tagit kort på något nytt eller funderat kring någon av livets alla mysterier, ja ni vet sådant som man kan tänka skulle vara roligt att dela med sig av till vänner och bekanta, eller andra som vill ta del av det givetvis.
Nu var det ju så att tomten tydligen tyckt att jag varit väldigt snäll i fjol (eller förväntar sig att jag ska vara det 2009) då han kom med en ny fin dator till mig och då har jag inget som hindrar mig från att börja blogga. Min gamla dator är inte den snabbaste och batteriet är inte hälften så bra som jag skulle önska vilket har hållit mig ifrån att starta en blogg, men som sagt nu är jag igång. Måste ju visa er min superdator som jag nu använder mig av


Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen så roligt, får man ha lite koll på er därborta i storstan också :-)



I morgon planerar jag att försöka uppdatera lite igen då vardagen är tillbaks.

Ja det är bara att rådfråga "datasnillet" ;-P

2009-01-06 @ 21:17:33
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-06 @ 21:23:45
Postat av: Elisabeth

Hej där, så modernt En dinosaurie som jag har ju ännu inte riktigt greppat att det är så här man kommunicerar numer. Ser fram emot att få följa med i aktualiteter och kanske rent av få bilder också

Kram

E

2009-01-07 @ 07:50:10
Postat av: Mattias

Hej vännen. Ska bli ett nöje att här få följa din och familjens framfart. Önskar dig allt gott!!

Kram kram...

2009-01-07 @ 21:44:52
Postat av: Rossi

Hej Lena! Kul att du har startat en blogg, kan kan vara bra för mycket. Jag bloggar om livet och mycket om Alice för att min familj o vänner neråt ska kunna hänga med. Titta gärna in! rossis.blogg.se

Ha det!

2009-01-12 @ 08:06:52
Postat av: Therese

Hittade hit via ida och kommer nog att slika in fler gånger :-)

2009-01-29 @ 21:43:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0