Internet är fantastiskt

Ja visst är det det. Jag kan ju blogga och dela med mig av mina tankar och synpunkter. Jag kan kontakta människor runt hela världen via mail (eller annat, typ skype eller chat eller vad man nu vill). Jag kan kolla när bussen går och jag kan hålla mig uppdaterad på vad som händer i världen, senaste forskning och annat. Jag kan läsa mig till vad som händer i kultursfären och jag kan boka grupprum för att plugga i.
MEN, och det anade ni väl aldrig att det skulle komma ett, att boka resor och hitta det billigaste och bästa, en resa som passar i tiden och plånboken är inte det lättaste. Det tar ett tag, jag har nu suttit i ca. 2 timmar, och jag kollrade nästan bort mig bland alla fönster och flikar jag hade öppna eftersom jag jämförde olika bolag och tider. När jag så småningom hade kommit fram till vilken biljett jag skulle köpa så slutade det med att jag sitter med TVÅ biljetter, en tåg och en flyg, till samma resmål, samma dag. Och tro inte att man kan avboka hur som helst på INTERNET. Nej då måste man ringa till kundtjänst å inte har dom öppet när man behöver dem som bäst. I mitt fall just nu!!

Kommentarer
Postat av: Storebror

det är härligt med internet :D

2009-01-29 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0