Pyssel och knåp

Eftersom min dagmamma och hennes kollegor inte ville jobba i veckan och, som ni tidigare läst, jag har varit tvungen att vara på skolan så kallades mormor in som barnvakt. Under sin vistelse här så ägnade vi oss åt lite pyssel. Hon hade med sig diverse prylar och sedan var det bara fantasin som satte stopp. Detta var vad vi åstadkom. Den större Broschen tänker jag mig blir snygg att använda till att fästa ihop en grovstickad kofta. När jag nu kommit mig för att sticka en sådan, eller köpa är nog troligare. Jag ägnar mig åt lite handarbete i form av stickning faktiskt. Ett par strumpor till sonen har det blivit och ett par till min sambo är under tillverkning. Får se när det blir klart, lägger in bilder så får ni se. De hjärtan ni ser på bilden är nåltovade av min mor, det större hjärtat har jag gjort, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det. 


Hemmagjorda broscher av pärlor och säkerhetsnålar samt lite ståltråd.
Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0