Senaste inköpet till hemmet

Spana in! Dessa snygga kryddburkar i glas köpte jag på Lagerhouse, sällan jag hittar något där. Tycker att de har mycket skoj att titta på men jag handlar sällan. Jag hittade dock dessa och var tvungen att inhandla 12 st (tänkte att 10 det räcker nog inte och förresten är det så tråkigt förutsägbart). Locket går att öppna så att man kan skriva, eller rita om man är haj på det, vilken krydda man har i respektive burk.


Kryddburkar i glas med skruvkork och löstagbar top där man kan skriva vilken krydda man har i burken

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej gumman!! Dom blev ju jättebra till ditt kök!! kramar

2009-01-07 @ 20:02:02
Postat av: Mattias

Riktigt snygga. Dom får du nog användning av i dina mästerliga matkunskaper. Kramar om...

2009-01-11 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0