Skräp jag!!

Ja den här veckan har det inte varit roligt att vara jag, å än är den inte slut. Jag jobbade på måndagkväll och redan på eftermiddagen kröp en otäck tandvärk fram. Jaha, ska jag behöva gå till tandläkaren nu oxå tänkte jag. Kan ju tillägga att bara förra veckan så var jag tvungen att gå till en ryggknäckare för att höften hakat upp sig. Jaja, det var inte tandvärk utan förkylningen jag trodde att jag hade repat mig ifrån hade visst krupit upp i bihålorna och bestämde sig nu för att ge sig tillkänna. Idag har jag alltså genomlidit 4 dagar med feber och "tandvärk", kallsvettningar, allmänt degig i huvudet och till och från huvudvärk. Igår trodde jag att nu börjar det nog ge sig men i förmiddags tog det lite omtag igen. Hoppas hoppas att det är bättre i morgonbitti.

Fick ställa in en grillfest jag tänkte ha ikväll, inte så synd med tanke på vädret dock, men ändå. Jag hade ju födelsedag igår och fick frukost på säng av mina pojkar och sedan kom svärmor med tårta. Ja det var en bra dag trots sjukdom. Tack för alla grattishälsningar via telefon och sms by the way.

På tal om telefon, jag väntar på en ny. Blev "pålurad" ett abbonemang och en telefon på Åselemarknaden. Displayen på min å-vad-du-är-duktig-på-att-föda-barn-telefon har lagt av så han behövde inte krusa så mycket. Men jag väntar och väntar, den borde komma i början på nästa vecka.

Sedan ska jag få en digitalkamera av min älskling i födelsedagspresent å då har jag tänkt ta med den på alla roliga äventyr så jag kan visa er vad vi har för oss.

Nä nu måstejag snyta mig.....igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0