Fredag framför TV:n

Denna vecka har sprungit iväg fortare än någon annan vecka någonsin tidigare gjort. Ja så har då jag upplevt det, sambon tycker däremot att den har varit lååång. Fredagkväll, drängen sover, vi dricker vin å har det bra. På TV:n är det givet Så ska det låta som står på. Ända sedan det började och Peter Harysson var programledare har jag suttit bänkad, tidigare tillsammans med mina föräldrar där främst min pappa varit ett fan. Vi sjöng ikapp och det kändes alltid lite speciellt när jag knäckte låtarna före honom. Även om vi inte kan titulera oss som en musikalisk familj så har alltid svensktoppen stått på och Kicki Danielsson spelats i bilen. Om jag inte fått fel information så ville gärna pappa att jag skulle döpas till just Kicki. Hade väl funkat det med men jag trivs bra med det namn jag har. Något jag hitills bara gjort en gång och i ett lite för onyktert sällskap var att spela spelet Så det kan låta, roligt men jag skulle gärna spela det tillsammans med min polare Ida och hennes familj. De gånger  jag varit på party med dom har ju varit helt klart speciella och roooligare än roliga,. Rekommenderas starkt.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Hade han fått som han velat hade du säkert hetat Kikki :)

2009-03-07 @ 01:14:56
Postat av: Anonym

DEN HÄR BRUDEN ÄR FÖR DJURPLÅGERI!! Läs inlägget.



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment*

2009-03-07 @ 01:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback