Tisdagem.

Vad ska man säga om det. Sitter och klurar och skriver, går sådär. Funderar på om vi kanske skulle handla ikväll, stort behov av det, lite lust och pengar. Ute har det redan börjat skymma men lite snö har vi i allafall fått. Tog fram vinterjackan i morse, härligt att slippa frysa när man cyklar till skolan. Varför ska det vara sådant tryck på grupprummen, är i det närmaste omöjligt att få tag på ett om man inte är ute minst en vecka i förväg. Sådan framförhållning har jag inte alltid gällande skolarbete. På tal om framförhållning, letade efter nya kalenderna på design torget, hittade inte. Kanske blir en liknande den jag har från ordning och reda i stället. Kanske kan önska sig i julklapp...? TIPS!!!
Hoppas att min käre bror inte jobbar ihjäl sig, ringde igår och han satt mitt i jobb, kl. närmare 18. Tydligen mycket jobb nu, blir så då tekniken inte vill en väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0