Som vanligt!

Den ständigt återkommande ursäkten till att jag inte skrivit något på länge. Det har varit rätt mycket nu. Många projekt och annat. Men jag tror nog att jag även saknar inspiration. Har inte tagit så mycket bilder och visst händer det saker jag kan skriva om men när jag inte haft möjlighet, lust att skriva på en gång så glömmer jag som bort det sen. 

Såg Idol igår. Frågan är om jag kommer att fortsätta se. Erika fick åka hem igår, eller hon åker kanske hem i dag eller i morgon, men hon blev utröstad igår. Jag tycker att hon tagit sig men visst kan jag hålla med om att hon skulle behöva beröra mer, inget tema har kanske varit klockrent för henne men det är ju det hela programmet handlar om. Det är ju meningen att de oavsett tema ska kunna prestera och beröra, den som gör det bäst vinner.

All heder till Erika och lycka till i din fortsatta karriär som sångerska. Jobba  på och det kommer att ge sig.

Måste bara få säga att jag har en fantastisk son. Han roar sig själv och jag kan få ägna mig åt dator, betala räkningar och annat. Han pockade på min uppmärksamhet ett tag och då påpekade jag att jag var upptagen just nu. Jaha, då var ju han också upptagen så klart. Han satte sig med ritblocket och kritorna, och en kaffekopp skulle han givetvis ha, som jag. Sedan sa han att "Jag är upptagen nu. Du får inte störa mig." De lär sg snabbt och provar allt som man själv gör.

Sambon brände sig på soppa en dag och utbrast "Aj som satan". Gissa vem som senare också "brände" sig och utbrister: "Aj som satan!" Jo sonen så klart. Som en liten svamp med andra ord.

Tjingeling å ha det så bra. Vi hörs en annan dag. Och va inte så rädd för monster och spöken, prata med dem vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0