Jo jag lever....

Jag är medveten om att det blivit lite glest mellan inläggen på senaste. Jag hade ambitionen om att uppdatera även under vistelsen hos mina föräldrar men då upprustningen av stugan inte gått som tänkt, min far jobbar dagtid och det har varit lite sisådär med vädret, så har jag inte varit så inspirerad. Därav lite dåligt med uppdateringar.

I morgon blir första dagen på nya jobbet. Känns spännande. Lite nervös är jag allt, tänker på det som lite studiebesök bara. Jag ska jobba några dagar till veckan som "inskolning" då det är lite lugnare på bygget. Jag börjar på riktigt vecka 33. Just ja det påminner mig om att jag måste ta kontakt med försäkringskassan och ändra föräldraledigheten.

Sedan har jag en nyhet att berätta men det gör jag om några dagar.

Tills dess, Ha det!

Kommentarer
Postat av: Märta

Åh, hoppas det går bra på nya jobbet och att du trivs! Spännande med nyheten...



Kram

2010-07-18 @ 20:32:27
URL: http://muerta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0