Glädje, Kärlek och Hjärtesorg

Lördagen gick i glädjens och kärlekens tecken. Jag firade min examen med mina nära och kära medverkande. En härlig dag med fint väder, god mat och massor av fina ord och kärlek.

Idag är det sorg som dominerar. Min älskade farmor gick bort denna morgon. Närmare 82 år fick hon på denna jord. Oväntat tog det slut och hon är saknad av många. Som min käre, kloke son sa "Vi får minnas henne i våra drömmar" så sant så sant. Tack farmor för allt fint du gett mig, alla fina sommardagar på Grynis och alla stödjande ord under min studietid. Du är älskad och saknad.

Kommentarer
Postat av: Märta

Skickar en tanke till er. Vilken tur att hon hann vara med och fira och att det var så fint i helgen. Stor kram.

2010-06-09 @ 20:57:34
URL: http://muerta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0