Ok jag ger upp!

Jag hade minsann tänkt att jag ska inte falla in i denna hysteri. Men men vem kan stå emot denna kärlek som flödar över vårt avlånga land. Jag såg konserten igår och en tår trillade längs min kind när de små söta barnen sjöng solo för brudparet. Sedan kändes det lite extra när de båda sa ja och gav varandra sina löften, men nog hade de kunnat skriva egna löften, eller är det för mycket begärt? Jag lär följa sändningarna hela kvällen. Jag kanske är lite royalist ändå, eller så kan jag säga att jag tittar för min farmor som hade ett intresse för kungligheter och prinsessor.

Slutligen en hälsning till Kronprinsessan och Prinsen.
Hoppas lyckan är med er, vårda er relation och ta hand om varandra.

 


  

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också sett brölloppet och även konserten igår =) Är ju så kul att titta på alla fina klänningar, också känns det verkligen som att de gifter sig av kärlek =)



Ja vi får väl se om Janne och barnen kanske vill med och äta. Är väl Dorotea dagarna den helgen tror jag? Funderat på att gå ut senare eller blir det helkväll på storberget?



Kram

2010-06-19 @ 21:37:09
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0