Premiär på sommarprojektet!

Jag skrev i början av året om ett projekt jag skulle påbörja i sommar. Härom dagen gick startskottet. När jag kom hem till mina föräldrar så stod den så fint nere i hörnet på tomten och väntade.







Efter ett par timmars jobb så ser den nu ut såhär. Det återstår en hel del arbete men den kommer att bli fin, i allafall tror jag det. Tyvärr så finns här ett glapp i mina byggkunskaper. Riva kan jag nog rätt bra och måla, tapetsera och piffa går nog det med, men allt därimellan har jag ingen aning om hur man gör. Här får jag lita till min käre far och övrig släkt. Men som sagt slutresultatet blir nog bra.


Foto: Privat

Jag tar tacksamt emot tips och ideér för inredning och smarta lösningar för förvaring och compact living, det finns ju inte allt för mycket utrymme. Stugan är på kring 15 kvm. Vi tänkte försöka få till ett sovloft ovanför köksdelen till sonen.

Svansen som skymtar förbi tillhör min mors katt, Fenix, som tidigare bodde hos min vän Ida. Då det ska vara kattfritt i stugan när den är klar så får han passa på att spana in stället nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0