Jag gick med i en klubb

För ett par veckor sedan damp det ett erbjudande jag inte kunde motstå. Billiga böcker, medlemstidning full med inspiration, erbjudande m.m m.m. Och om jag svarade inom 10 dagar så skulle jag dessutom få en fiffig liten väska att ha mina prylar i. Ja ni hör ju själva.... så uppspelt var jag när välkomstpaketet skulle hämtas ut att mjölken och filen jag köpt i samma veva blev kvar på affären.



Förhoppningsvis kan jag få mycket inspiration och skaparglädje vilket kan resultera i alster som i framtiden presenteras här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ser spännande ut och kan säkert ge inspiration till många trevliga pysselstunder Jag kommer förbi och kollar

2011-01-31 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0