1:a vård av barn dagen

Ja vi har varit förskonade från sjukdagar vad gäller sonen. han har lyckats  bli sjuk, de få gånger han blivit det, när vi ändå varit ledig. Men i morse  velade jag ett tag och bestämde mig sedan för att behålla honom hemma. Han är snorig och har nästan feber, om man kan ha det, Sambon tog vård-av-barn-ledigt från lunch så då gick jag på skolan och läste och i morgon blir pojkarna hemma också. vi får se hu rhan mår då men jag tror att risken att han får feber i natt inte är alltför liten. Hoppas bara han slipper vara sjuk länge.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

VABa är väl bra men glöm inte att man kan VABBa, behöver bara anmäla till FK

2009-01-28 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0